Алгебра (Вчитель: Гладій Микола Васильович)

Опрацювати п.36-38. Виконати №36.18, 36.21, 37.2, 37.4, 37.6,37.10, 38.2, 38.4.

Опрацювати п.39.(відео урок у вайбері).Виконати вправи 39.1,39.3. 39.5, 39.7

Опрацювати відео уроки та виконати завдання із вайбер-групи

Переглянути та розібрати відеоурок "Похідна складеної функції"

Переглянути та розібрати відеоурок "Рівняння дотичної"

Опрацювати п.40. Вик. вправи 40.2;40.10.

Опрацювати п.41. Виконати вправи 41.2; 41.4.

Опрацювати п. 43(відео урок на вайбері). Виконати вправи 43.1;43.3.

.Опрацювати п.43.Виконати вправу ;№.2.

Опрацювати п.43 Виконати вправи 43.3;43.9.

Повт. п.2-п.4.Виконати вправи із вайбер-групи.

Перетворення виразів,які містять степень з раціональним показником, радикал. Виконати вправи із вайбер-групи.

Геометрія (Вчитель: Гладій Микола Васильович)

Опрацювати пункт 16. Виконати №21,23,25,27,29,32,35,37,40. Опрацювати пункт 17. Виконати №6,8,10,12

Опрацювати п.17. Вик.вправи 17.9;17.11;17.13;17.15.

Опрацювати п. 20. Виконати вправи 20.6; 20.12; 20.25.

Повторити перетворення фігур в просторі (вайбер) .Домашня контрольна робота (вайбер).

Взаємне розміщення прямих і площин в просторі. Виконати вправи із вайбер-групи

Опрацювати відео уроки та виконати завдання із вайбер-групи

Повторити: відстані і кути в просторі. Виконати вправи із вайбер-групи

Повторити теорему про три перпендикуляри. Відстані у просторі.Виконати вправи із вайбер-групи.

Українська мова (Вчитель: Слободяник Ірина Степанівна)

Опрацювати §46, виконати вправи 5 с.145(тести),§47, виконати вправи 5 с.148 (тести),§48,49 виконати вправи 5 с.154,158 (тести)

30.03. 2020
Опрацювати правила параграфа 48 (с.152, 153).
Виконати вправи 2 (с.153), 5 (с.154), 7 (с.155).
Обов’язково виконати тести за покликання

https://learningapps.org/3349156

https://learningapps.org/7292279

https://learningapps.org/6322731


06.04. 2020

Повторити вивчені правила параграфа 49 (с.156, 157).
Виконати вправу 3 (с.158).
Обов’язково виконати тести за покликання

https://learningapps.org/3815010

https://learningapps.org/3778610

https://learningapps.org/3929667

https://learningapps.org/6276525


08.04. 2020

Повторити вивчені правила параграфа 49 (с.156, 157).
Виконати вправу 4 (с.158).
Обов’язково виконати тести за покликання

https://learningapps.org/index.php?page=24&s=&category=100

https://learningapps.org/7463103

https://learningapps.org/6410860


13.04. 2020

Вивчити правила параграфа 50,51 (с.161,162).
Виконати вправи 5 (с.163), 7 (с.165).
Обов’язково виконати тести за покликання

https://learningapps.org/8540912

https://learningapps.org/3439775


15.04. 2020

Написати твір.

Теми :
1. Немає вищої святині, ніж чисте сяйво доброти.
2.
Справедливість – міф, реальність чи наївне прагнення досконалості світу.

17.04. 2020

Вивчити правила параграфа 52,53 (с.166,167, 168).
Виконати вправи 2 (с.168), 5 (с.169), 7 (с.170).

22.04. 2020

Вивчити правила параграфа 54 (с.171,172).
Виконати вправи 2 (с.172), 5 (с.173), 7 (с.174).

Українська література (Вчитель: Слободяник Ірина Степанівна)

Створити паспорт твору В. Винниченка «Момент», повторити творчість М. Коцюбинського, О. Кобилянської, В. Стефаника.Прочитати «Лісова пісня» Лесі Українки.

Натисніть на зображення та виконайте завдання уроку.

/Files/images/kalina/index.jpg

Зарубіжна література (Вчитель: Колосівська Неля Анатоліївна)

Опрацювати біографію Шарля Бодлера ст.194-200
Напам'ять поезія" Вечорова гармонія"

Опрацювати біографічні відомості та творчість Моріса Метерлінка
Прочитати твір "Синій птах"
Виконати завдання із групи

Історія України (Вчитель: Собків Ірина Іванівна)

Українські землі у складі Польщі
Опрацювати матеріал підручника (параграф 28) та виконати завдання до нього.
Українські землі у складі Румунії та Чехословаччини
Опрацювати матеріал підручника (параграфи 29-30) та виконати завдання до них.
Карпатська Україна
Опрацювати матеріал підручника (параграф 31) та виконати завдання до нього
Культурне життя на західноукраїнських землях
Опрацювати матеріал підручника (параграф 32)
Заповнити узагальнюючу таблицю "Культурне життя на західноукраїнських землях "

Всесвітня історія (Вчитель: Собків Ірина Іванівна)

Утворення вогнищ Другої світової війни
Опрацювати матеріал підручника (параграфи 26,27) та виконати завдання до нього.
Творче завдання: написати роздум за темою " Що було б, якби Чехословаччина не погодилася на умови Мюнхенської угоди?"
СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни
Опрацювати матеріал підручника (параграф 28) та виконати завдання до нього. Висловити власну думку щодо таємних договорів у міжнародних відносинах.

Англійська мова (Вчитель: Пшик Тетяна Євгенівна)

С. 169 вивчити словаВпр. 1, с. 173 ( письмово)
Впр. 5, 6 с. 175 ( письмово)

впр. 1 с. 198 (письмово)
впр. 3 с. 198-200 (письмово)
с. 198 записати та вивчити слова
впр. 4 с. 200 (письмово)
впр. 6 с. 201 перекласти
с. 202 записати та вивчити слова
впр. 1, 2, 3, 4, 5 с. 202-203 (письмово)

10 клас Англійська мова Дозвілля і спорт Повторення часових форм дієслова

10 клас Англійська мова Sports health

10 клас. Англійська мова. What Sport Do You Do? Граматика. Повторення час. форм дієслова (Тиж.1:ЧТ)

10 клас. Англійська мова. Extreme and Unusual Sports (Тиж.2:СР)

/Files/images/93617628_124148075903570_9212012982228221952_n.jpg

/Files/images/kalina/95394457_130188531966191_1432654060330156032_n.jpg

10 клас Англійська мова Meet Great Britain

10 клас Англійська мова Дозвілля і спорт Повторення часових форм дієслова

10 клас Англійська мова Meet Great Britain Британські школи Складання діалогів. Ольга Чистякова

Фізика (Вчитель: Дроздюк Олександра Іванівна)

Основні поняття термодинаміки. Внутрішня енергія https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA Опрацювати § 36, розв’язати задачу 4 вправа 36.

Опрацювати параграфи 38, 39
Опрацявати § 38
Розв’язати впр. 38( 2, 5)

Виконати фізичний практикум № 1 ( завдання в вайбері)

Повторити параграфи 40- 44, підготуватися до контрольної роботи.
Контрольна буде проводитися на сайті naurok.

Мистецтво (Вчитель: Мадай Стефанія Євгенівна)

Опрацювати матеріал ст.47-50. Мистецтво Індійського культурного регіону.

Мистецький колорит Латинської Америки. Стінописи Мексики: експресія барв, форм та почуттів (10 клас. Мистецтво) + Презентація

Звучання і рух Всесвіту в індійських музиці і танцях. 10 клас (підручник Л. Масол)

Мистецтво 10 клас.ТЕМА . Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону. Передумови формування арабо- мусульманського культурного регіону. Значення ісламу – панівної релігії в країнах Близького Сходу
Культові й світські споруди: мечеті, медресе, караван-сараї, ринки тощо. Мечеть пророка Магомета в Медині. Найголовніший храм мусульманського світу – Кааба у Мецці. Блакитна мечеть у Стамбулі. Мечеть Ханського палацу в Бахчисараї. Мечеть Аль-Рахма («Милосердя») у Києві
Стилі арабської каліграфії. Арабеска в живописі, архітектурі. Творчість видатного художниак-мініатюриста К. Бехзада https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectvo-10-klas-tema-arabo---musulmanskiy-region-ahitektura-83566.html

Підсумкова контрольна робота

Географія (Вчитель: Богоніс Ірина Михайлівна)

Виконати практичну роботу №5, опрацювати §35,36,37,38

Біологія (Вчитель: Ольховецька Марія Степанівна)

Опрацювати параграфи 35,36,37,38,39.

Переглянути відеоуроки за посиланням:
1.https://www.youtube.com/watch?v=nYwckI4IeJ8&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=38&t=326s
2. https://www.youtube.com/watch?v=kZo1POJIgrc&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=20
3. https://www.youtube.com/watch?v=suOHpDlE3F0&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=5
Опрацювати параграфи 40, 41.

Громадянська освіта (Вчитель: Курач Любов Володимирівна)

Тема 5 опрацювати ст. 147-148. виконати завдання ст.148. Тема 6 опрацювати ст. 149-151. виконати завдання ст. 151 Тема 7 опрацювати ст. 152-155 виконати завдання ст. 155 Виконати практичне заняття ст. 156. Завдання ст. 157 (письмово)

10 клас Громадянська освіта.Принципи ринкової економіки. Кругообіг в ринковій економіці.

Опрацювати тему 6 ст.149-150. Написати у зошитах есе на тему " Якою я бачусвою майбутню професію "

Ринок праці

Опрацювати тему 1 ст.160-165. Виконати завдання 1-5 ст.171.

Хімія (Вчитель: Заверуха Світлана Іванівна)

Повторити § 24, 25. Підготувати проєкти на теми: - Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу. - Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші. · Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення. - Натуральні волокна рослинного походження : їх властивості, дія на організм людини, застосування. · Штучні волокна: їх застосування у побуті і промисловості. - Етери та естери в косметиці. · Біодизельне пальне. · Анілін – основа для виробництва барвників. Опрацювати §26, виконати вправи 197, 200 з підручника.Опрацювати § 27, виконати вправу 205.

Інформатика (Вибірковий модуль "Інформаційна безпека) (Вчитель: Крицька Людмила Зіновіївна)

Шановні 10-класники! Запрошую Вас до навчання у GoogleClassroom (код lcy65гр)

Кiлькiсть переглядiв: 442

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.