Українська мова (Вчитель: Стахів Ольга Миколаївна)

Опрацювати параграф 31.Впр.378(усно),380 письмово.

Опрацювати п.32,33 ,34,35,36.Виконати усно впр.387,397,398,403 ,414.Письмово виконати впр.393,401,406,416

Опрац.параграф 37,38.Виконати впр.418,422,423,430,432,436,439-усно,а впр.421,428,433,437,442,445 письмово

Українська література (Вчитель: Стахів Ольга Миколаївна)

Прочитати В.Нестайко,,Таємниця трьох невідомих"

Прочитати В.Нестайко ,,Пригоди Робінзона Кукурудзо". Написати лист (на окремому аркуші) В.Нестайку про найцікавіші епізоди повісті,,Тореадори з Васюківки".Читати Л.Воронина ,,Таємне Товариство боягузів"

Опрацювати матеріал підручн.на ст. 194-196.Записати у зошит елементи сюжету і вивчити.Завд.1 ст.206 письмово виконати в зошит.Завд.на ст.212-213 усно1,а 2і 3 письмово.

Зарубіжна література (Вчитель Стахів Ольга Миколаївна)

Читати Генрі Лонгфелло,,Пісня про Гайавату"

Вивчити напам'ять Р.Бернс,,Моє серце в верховині"Прочитати Д.Родарі ,,Листівки з видами міст"Підготувати відповіді на запитання .

Всесвітня історія. Історія України (Вчитель: Собків Ірина Іванівна)

У чому поляга причина піднесення Македонії
Опрацювати матеріал підручника (параграфи 35,36) та виконати завдання до них.
Що можна дізнатися про особистість і діяльність Александрова Македонського за допомогою історичних джерел
Виконати роботу за допомогою інтернет-ресурсів
У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав.
Розвиток культури
Опрацювати матеріал підручника (параграфи 37, 38) та виконати завдання до них.
Яким було господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах Північного Причорномор'я
Опрацювати матеріал підручника (параграф 38) та виконати завдання до нього

Англійська мова (Вчитель: Пшик Тетяна Євгенівна)

Впр. 1а, с. 120 (повторити слова) Впр.1, с. 123 (вивчити слова)
Впр. 3 с. 128 (вчити розповідь)
Впр. 4 с. 129 ( письмово)

/Files/images/kalina/75305753_104209131042334_2539278613509832704_n.jpg

Трудове навчання (Вчитель: Галабіцька Ольга Адамівна)

Продовжити роботу над виробами.

Математика (Вчитель: Пастернак Наталя Михайлівна)

Повторити п.30,ст.235-236
Опрацювати п.31,ст.241-244.
Виконати письмово
N 1397,1398,1412,1415,1416,1421,1422

Географія (Вчитель: Богоніс Ірина Михайлівна)

§47,48, 49(озера, закінчити практичну роботу №6),50,51,52,53.

Німецька мова (Вчитель: Танасевич Ольга Михайлівна)

с.112 (лексика); с. 112, впр. 2 (опрацювати текст); с.116 ((лексика); с.117, впр. 4а (письмово); с. 120 (лексика); с.120, впр. 3 (письмово); с. 122 (лексика); с. 123, впр.4с (усно); с. 125 (лексика); с.126, впр. 4,5 (усно).

Біологія (Вчитель: Ольховецька Марія Степанівна)

Опрацювати параграфи 46,47,48,49,50. Завершити підготовку проєктів "Різноманітність покритонасінних рослин".

Музичне мистецтво (Вчитель: Баран Ольга Михайлівна)

Опрацювати теми: " Квартет", " Жанрова палітра симфонічної музики". Прослухати: Б. Лятошинський. Квартет номер 2,
Й. Штраус. Полька " Грім і блискавка",Л. ван Бетховен. Симфонія #5 ч.1 ( сучасна обробка твору - уривок). Співати: " Музика " ( муз. Ю. Рожкова, сл. І. Боровика),
" Козацька пісня " ( сл. І муз. А. Мігай ).
Зустріч з увертюрою

Основи здоров’я (Вчитель: Заверуха Світлана Іванівна)

Опрацювати § 23, 24, 25, 26 Опрацювати § 27 дати відповіді на запитання ст. 128 підручника

Образотворче мистецтво (Вчитель: Пилипів Руслана Іванівна)

1) Підручник сторінка 139. Створити ескіз сучасного жіночого й чоловічого одягу з елементами народної традиції;
2) Створити зображення янгола в техніці витинанки.

Кiлькiсть переглядiв: 395

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.