Українська мова (Вчитель: Стахів Ольга Миколаївна)

Опрацювати параграф 31.Впр.378(усно),380 письмово.

Опрацювати п.32,33 ,34,35,36.Виконати усно впр.387,397,398,403 ,414.Письмово виконати впр.393,401,406,416

Опрац.параграф 37,38.Виконати впр.418,422,423,430,432,436,439-усно,а впр.421,428,433,437,442,445 письмово

21.04 Опрацювати параграф 39,виконати впр. 453,457,460-усно,а 454 письмово. 22.04 впр. 455 Повт.правила
23.04 впр.456.Повт.правила із параграфа 39.

Повторити тему ,,Числівник",підготуватися до контрольної роботи

Опрацювати параграфи 40,41,42.Виконати впр. 466,468,474,482 усно ;470,475,483 письмово
07.05 написати контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі(теми у Viber напишу)

Опрацювати параграф 45 Виконати усно впр.502,504,впр.503,507письмово.Повторити тему ,,Займенник ",підготуватися до контрольної роботи 21.05

Українська література (Вчитель: Стахів Ольга Миколаївна)

Прочитати В.Нестайко,,Таємниця трьох невідомих"

Прочитати В.Нестайко ,,Пригоди Робінзона Кукурудзо". Написати лист (на окремому аркуші) В.Нестайку про найцікавіші епізоди повісті,,Тореадори з Васюківки".Читати Л.Воронина ,,Таємне Товариство боягузів"

Опрацювати матеріал підручн.на ст. 194-196.Записати у зошит елементи сюжету і вивчити.Завд.1 ст.206 письмово виконати в зошит.Завд.на ст.212-213 усно1,а 2і 3 письмово.

Повт.вивчений матеріал, підготуватися до контрольної роботи

Переглянути посилання у групі, прочитати матеріал на ст.216-218.Записати коротко про Л.Глібова,визначення термінів : гумор, сатира, байка, алегорія.Прочитати байки ,,Щука", ,,Муха і Бджола", ,,Жаба і Віл",записати тему ,ідею,алегорію.

Прочитати про С.Руданського ст.223-224,прочитати,,Добре торгувалось", "Запорожці у короля", підготувати відповіді на запитання після творів.

Повторити творчість Л. Глібова, С.Руданського,П.Глазового,підготуватися до контрольної роботи 20.05

Зарубіжна література (Вчитель Стахів Ольга Миколаївна)

Читати Генрі Лонгфелло,,Пісня про Гайавату"

Вивчити напам'ять Р.Бернс,,Моє серце в верховині"Прочитати Д.Родарі ,,Листівки з видами міст"Підготувати відповіді на запитання .

Записати syajhvfws. про письменницю А.А.Ліндгрен у зошит (21.04) Прочитати,,Міо,мій Міо"

23.04 записати паспорт твору,,Міо,мій Міо Переглянути посилання, яке я відправила, там все є.

Прочитати М.А.Гельмут Енде ,,Джим Ґудзик і машиніст Лукас".

Прочитати з підручника про К.Нестлінгер, прочитати "Конрад, або Дитина з бляшанки" Записати паспорт твору.

Повторити вивчені твори,підготуватися до літературного диктату,,Упізнай героя" 19.05

Всесвітня історія. Історія України (Вчитель: Собків Ірина Іванівна)

У чому поляга причина піднесення Македонії
Опрацювати матеріал підручника (параграфи 35,36) та виконати завдання до них.
Що можна дізнатися про особистість і діяльність Александрова Македонського за допомогою історичних джерел
Виконати роботу за допомогою інтернет-ресурсів
У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав.
Розвиток культури
Опрацювати матеріал підручника (параграфи 37, 38) та виконати завдання до них.
Яким було господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах Північного Причорномор'я
Опрацювати матеріал підручника (параграф 38) та виконати завдання до нього

Як виник Рим. Опрацювати матеріали підручника (параграф 39. Природні умови Італії та виникнення міста Рим. с.167-171.) та виконати завдання до нього.
Якою була Римська республіка в V - ІІІ ст. до н.е. Опрацювати матеріали підручника (параграф 40. Римська республіка 5 - середина 3 ст до н.е. с. 172-175.) та виконати завдання до нього.
Як утворилася римська середземноморська держава. Опрацювати матеріали підручника (параграф 41. Римська республіка в2 ст. до н.е. с. 176-177) та виконати завдання до нього.
Якими були релігія і традиції давніх римлян. Опрацювати матеріали підручника (параграф 42. Релігія, сім'я, виховання та господарство давніх римлян, с. 180 -185) та виконати завдання до нього.

Давній Рим - столиця світу, Вічне місто (укр.) Давня Греція та Рим

Англійська мова (Вчитель: Пшик Тетяна Євгенівна)

Впр. 1а, с. 120 (повторити слова) Впр.1, с. 123 (вивчити слова)
Впр. 3 с. 128 (вчити розповідь)
Впр. 4 с. 129 ( письмово)

Grammar Lab c.129 вивчити правило
впр. 5, 6 с. 129 (письмово)
впр. 1 с. 130 (вивчити)
впр. 3 с. 131 (письмово)
впр. 4, 6 с. 132 (письмово)
впр. 1с. 133 (письмово)

/Files/images/kalina/75305753_104209131042334_2539278613509832704_n.jpg

6 клас. Англійська мова. Транспорт. Подорож. Урок №6

6 grade the UK and London

Відео-урок англійська мова 6 клас. SO MANY PLACES. pages 167-170

Відеоурок англійська мова 6 клас Pages 171-173

Present Perfect

Form: 6 "Kyiv is the capital of Ukraine" A.Nesvit

Відеоурок англійська мова 6 клас. С174, 175, 176,177

Form: 6 "A trip around Kyiv" (lesson 2-3) A. Nesvit

Відеоурок з англійської мови 6 клас. Несвіт. С.160-162. School life. Lesson 1

Відеоурок з англійської мови 6 клас. с.178-180. Grammar Revision.

Трудове навчання (Вчитель: Галабіцька Ольга Адамівна)

Продовжити роботу над виробами.

Математика (Вчитель: Пастернак Наталя Михайлівна)

Повторити п.30,ст.235-236
Опрацювати п.31,ст.241-244.
Виконати письмово
N 1397,1398,1412,1415,1416,1421,1422

Повторити п 32, виконати письмово 1442,1444,1452,
Опрацювати п.33, виконати письмово 1496,1498,1502.

Географія (Вчитель: Богоніс Ірина Михайлівна)

§47,48, 49(озера, закінчити практичну роботу №6),50,51,52,53.

Німецька мова (Вчитель: Танасевич Ольга Михайлівна)

с.112 (лексика); с. 112, впр. 2 (опрацювати текст); с.116 ((лексика); с.117, впр. 4а (письмово); с. 120 (лексика); с.120, впр. 3 (письмово); с. 122 (лексика); с. 123, впр.4с (усно); с. 125 (лексика); с.126, впр. 4,5 (усно).

Die Ukraine ist mein Heimatland 1) Лексика с. 1272) с. 128, впр. 3(усно); впр. 4 (письмово)

Ukrainische Städte 1) Лексика с.129 2) с.130, впр.4а (читати), 4 (письмово)

Die ukrainische Hauptstadt 1) Лексика с.131 2) с.132, впр. 3 (текст)

Beantwortet die Fragen zum Text (Дати відповіді на
питання до тексту) a) Wie heißt die Hauptstadt der ukraine? b) Wie heißt das Parlament der ukraine? c) Was gibt es in Kyjiw? d) Wie heißt die bekannteste Universität? e) An welchem Fluss liegt die Stadt?f) Wie heißt die Hauptstraße Kyjiws?

1.Das Wetter zu jener Jahreszeit
- Лексика с. 136 -c. 137, впр. 4
-Описати свій улюблений місяць у році (4 - 5 реч.)
2.Die Natur-Лексика с.138-с. 139, впр. 5 - опрацювати текст. Написати тільки речення, що відповідають змісту тексту
3.Wettervorhersage und Wetterbericht-Лексика с.140-с. 140, впр. 3 - прочитати і опрацювати діалог4.Unsere Umwelt-Лексика с.142- с.143,впр.
4 (Опрацювати мінітексти і дати письмові відповіді на питання)1) Wo lebt Andreas?2) Wie ist die Luft in seiner Stadt?3) Wie ist Sabines Stadt?4) Was kann man in dem Park machen?5) Wo wohnt Niklas?6) Wie sind die Häuser im Dorf?

Umweltprobleme (ст. 145-146)
-Лексика ст. 145
-Правило ст. 146
-Впр. 3, ст. 146 (опрацювати текст)
-З тексту впр.3 виписати речення, що відповідають на питання "Чому?"
Unsere Tiere und Vögel
-Лексика ст.147
-Впр. 4, ст. 148
-Відповіді на питання до тексту (письмово)

Wir schützen unsere Natur
с. 150-151
-Лексика с. 150
-Впр. 3, с. 151 (усно перекласти словосполучення)

Біологія (Вчитель: Ольховецька Марія Степанівна)

Опрацювати параграфи 46,47,48,49,50. Завершити підготовку проєктів "Різноманітність покритонасінних рослин".

Опрацювати параграфи 51, 54 переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg&t=47s. Виконати у зошитах лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів" ст.205 у підручнику.

Музичне мистецтво (Вчитель: Баран Ольга Михайлівна)

Опрацювати теми: " Квартет", " Жанрова палітра симфонічної музики". Прослухати: Б. Лятошинський. Квартет номер 2,
Й. Штраус. Полька " Грім і блискавка",Л. ван Бетховен. Симфонія #5 ч.1 ( сучасна обробка твору - уривок). Співати: " Музика " ( муз. Ю. Рожкова, сл. І. Боровика),
" Козацька пісня " ( сл. І муз. А. Мігай ).
Зустріч з увертюрою

Опрацювати теми: "Зустріч з увертюрою" (ст. 172-177), "Концерт для друга" (ст. 178-183), "Симфонічні варіації" (ст.184-187), "Шляхи симфонії" (188-191).
https://sway.office.com/fc9jn7WpDOsg8oIQ?ref=Link
https://sway.office.com/Ou0dXxKACBcyBMW4?ref=Link
https://sway.office.com/KkEe5Bmqu1Ngk4Hg?ref=Link
https://sway.office.com/AKt0429ebS5ghIVl?ref=Link

Основи здоров’я (Вчитель: Заверуха Світлана Іванівна)

Опрацювати § 23, 24, 25, 26 Опрацювати § 27 дати відповіді на запитання ст. 128 підручника

Образотворче мистецтво (Вчитель: Пилипів Руслана Іванівна)

1) Підручник сторінка 139. Створити ескіз сучасного жіночого й чоловічого одягу з елементами народної традиції;
2) Створити зображення янгола в техніці витинанки.

3) Міфологічна тема.

Грецький вазопис 1 частина (6 клас)

4) Підручник. Тема: "Історичний і батальний жанри" стор. 159. Створити композицію на історичну тему.

Кiлькiсть переглядiв: 503

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.