ПОНЕДІЛОК 01/03/2021
У перший день весни, ми розпочинаємо у нашій гімназії тиждень точних наук. Знати точні науки – це бути на крок попереду, це розуміти навколишній світ на іншому рівні, це відчувати красу та гармонію природи подану математичними та фізичними формулами. Це, врешті, відчувати щодня блага цивілізації, які створені людством завдячуючи фізико- математичним наукам!!!
2020/2021 навчальний рік оголошено в Україні роком математики, щоб привернути увагу учнів до цієї, хоч і важкої, проте надзвичайно цікавої науки! Адже математика – це цариця наук, і, водночас, слуга усіх точних наук, адже математичні знання використовуються і у фізиці, і у хімії, і в біології, і в географії, і в економіці, і …куди не глянь всюди математичні закономірності!
Але сьогодні ми говорили про фізику. Це наука про природу. Складна, але така цікава! Фізика – навколо нас, куди не глянь! Сьогодні, з приходом весни семикласники разом із їх учителем фізики Крицькою Людмилою Зіновіївною запросили учнів 5-6 класів на пікнік, але не звичайний, бо на вулиці ще не достатньо тепло, а на НАУКОВИЙ! У присутніх була можливість переглянути цікаві фізичні досліди із підручних матеріалів, та лабораторного приладдя, яке ще вціліло у нашому кабінеті фізики!
Юні фізики – експериментатори ПОКОЛІННЯ Z створили справжнє фізичне шоу у своїй весняній фізичній лабораторії!
Покоління Z – саме так називають сучасних дітей. Це діти, які ще з пелюшок почуваються в цифровому світі, як риба у воді, діти, які вже за замовчуванням є талановитими. Талановитість фізика не має нічого спільного з догматичністю і зубрінням. Вчений виросте тільки з такої дитини, яка здатна керувати власною інтелектуальною діяльністю і, що найголовніше, цілеспрямовано будувати процес власного навчання!
ВІВТОРОК 02/03/2021
Тиждень точних наук не обійшовся і без засідання природничо-математичної кафедри із показовим уроком біології та екології у 10 класі на тему «Мутації та їх властивості. Мутагени», який підготувала та провела учитель біології Ольховецька М.С.
СЕРЕДА 03/03/2021
Тиждень точних наук набирає обертів...
ЧЕТВЕР 04/03/2021
Точні науки захоплюють... Але лише у тому випадку, коли є їх глибоке розуміння, системне та послідовне навчання. Точні науки даються лише наполегливим, і маленька прогалина у знаннях, навіть в одну тему може перетворитися у прірву на контрольній роботі чи ЗНО.
Ще один день з математикою. Учні 6 -А та 6-Б класів брали участь в математичному квесті "Битва титанів". Провела квест вчитель математики Пастернак Наталія Михайлівна. На кожній станції вчителі пропонували завдання,учні впевнено та правильно виконували їх, кожна похвала вчителів давала їм наснаги до перемоги.
Звичайно, квест – це командна гра, у якій задіяні не лише витривалість і ерудиція, але і кмітливість, креативність і нестандартне мислення. Стати переможцем у грі можливо лише завдяки своїм знанням та наполегливості. Але гра є гра. І як у кожній грі були сьогодні переможці і переможені. І не важливо, кому більше поталанило - головне, що панувала атмосфера доброти і взаємопідтримки. Усі молодці, впоралися на відмінно.
Сьогодні всі, хто завітали на гру “Фізичний брейн-ринг”, не пошкодували, бо їм випала нагода познайомитися з фізикою не як сухою, а як з цікавою наукою, дізнатися про велику широту її можливостей. Але найголовніше заради чого ми тут зібралися, це щоб повболівати за членів команд «Ньютончики» та «Кулончики», які змагалися в кмітливості та обізнаності цього предмета. Підготувала і провела цей цікавий захід зі своїми десятикласниками Дроздюк Олександра Іванівна.
П'ЯТНИЦЯ 05/03/2021
У п’ятницю, 5 березня, учителі природничо-математичного циклу мали можливість бути на показовому уроці з алгебри у 9 класі, який провів Гладій Микола Васильович. Тема: «Розв’язування задач прикладного змісту на прогресії».
На початку уроку за допомогою таблиць учні повторили означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій. Згадали і числа Фібоначчі. Під час уроку вчитель привертає увагу учнів до вивченого матеріалу, ставлячи питання, встановлює правильність і усвідомленість засвоєних на попередньому занятті знань, нікого не викликає до дошки, а потроху опитує весь клас. Якщо учень вагається з відповіддю, пропонує іншим допомогти йому з формулюваннями, щось додати, висловити свою точку зору, сам допомагає і направляє хід думок учнів. Так ненав’язливо і тактовно Микола Васильович виходить на рівень діалогу з учнями: пригадали, обговорили та узагальнили матеріал попереднього уроку. Лиш тоді гімназисти починають розв’язувати задачі. Правильно підібрані вправи по рівнях складності дозволяють нарощувати складність у міру засвоєння матеріалу. Задачі прикладного змісту були поділені по темах: - історичні (легенда про шахи);- біологічного змісту (розмноження бактерій, шкідливість курива);- фінансові; - фізичні (гальмівний шлях, вільне падіння тіл). Після розв’язання задач кожного типу, учні робили висновки. Було цікаво, бо всі використані вчителем завдання були так чи інакше пов’язані з життям, бо давали відповідь, де нам знадобляться знання арифметичної та геометричної прогресій. Під час уроку учні показали високу підготовку з теми " Прогресії". Вони вміють застосовувати свої знання для розв'язування задач на обчислення прогресій.
Коментарi