Шановні колеги!

09.12.2015

Учитель року-2016

Щороку збирає під професійні знамена творчих учителів району їхнє найпрестижніше фахове змагання – Всеукраїнський конкурс «Учитель року».

9 грудня на базі Густинського РМК пройшов районний тур цього конкурсу у номінації «Англійська мова». Свою педагогічну майстерність та творчі надбання представляли кращі майстри своєї справи.

Із шести учасників-конкурсантів – учителі англійської мови НВК»ЗОШ І-ІІІ ст..№1 – гімназія» м.Хоростків Пшик Тетяна Євгенівна та Мадай Людмила Михайлівна.

/Files/photogallery/893/СТЕП 043.jpg/Files/photogallery/893/СТЕП 044.jpg

10 грудня честь гімназії у номінації «Історія» захищав Білянський Володимир Тадейович.

Умови педагогічних змагань передбачали такі випробування: представлення власного досвіду та проведення майстер-класу. Усі учасники проявили себе фахівцями високого рівня, майстрами-педагогами здатними творчо реалізовувати і традиційні форми та методи навчання, так і новітні освітні технології. Але конкурс – є конкурс, обов’язково має бути той, хто перемагає. Тож йому бажаємо успіхів у ІІІ етапі.


27.11.2015

За матеріалами педради

/Files/photogallery/Безымянный.JPG

Шановні колеги, що найважливіше в учительській праці? Знати дитину.

Виховання лише тоді стає реальною силою, коли воно грунтується на вірі. Творча праця, захоплення улюбленою справою - найвірніший шлях до серця учнів. Перед нами, педагогами, постійно постає питання:як зробити урок яскравим і незабутнім? Які методи і прийоми для цього обрати? А головне – як зробити урок сучасним та ефективним.

Тому темою педради обрано «Використання потенціалу сучасних методів навчання на уроках української мови та літератури». Чому саме ця тема? Тому що така методика є досить актуальною, має практичне застосування та інноваційне значення. Адже потрібні нові сучасні підходи до освітньої діяльності, а отже, і новий учитель, здатний запровадити в освітній процес все передове, змінити авторитарне навчання і виховання на розвиток особистості учня на засадах індивідуального і творчого підходу.

Учителі-словесники нашого навчального закладу також не стоять осторонь. Застосовуючи новітні технології, ставлять певну мету:

М - методично формувати вміння учнів творчо мислити;

Е - ефективно залучати школярів до читання книг;

Т - творчо підходити до застосування інноваційних технологій;

А - активно впроваджувати сучасні підходи до викладаннямови та літератури.

Інноваційний підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, сприяє розвитку творчої особистості. Філологи вважають, що сучасному педагогові необхідно вибрати те "зерно", що дасть змогу створити свою міні-методику. А у творчого вчителя і учні прагнутимуть до творчості. Вдало проведена робота завжди потребує значних зусиль і плідної співпраці вчителя і учня. Стосовно цього приходить на думку одна давня притча.

У середні віки у французькому місті Шарті будували собор. Якось трьох тачечників, які виконували однакову роботу-перевозили камінь, запитали: « Слухайте, друзі, що ви робите?» Перший робітник похмуро глянув і роздратовано відповів: «Тобі що, повилазило? Не бачиш-камінь тягаю на майданчик, хай йому грець!» Другий спокійно сказав: «Що роблю? Заробляю на кусень хліба для своєї родини.» А третій розігнувся, витер спітніле чоло, усміхнувся і з гордістю сказав: «Я будую Шартський собор!»

Ідея цієї притчі актуальна і нині: праця не лише нестерпний тягар чи засіб для матеріального забезпечення, але і джерело творчості і щастя. У Святому письмі сказано: «Блаженна людина, що насичується від плодів своєї праці і шукає в ній утіху.» Це є істина.

Але незаперечним є те,що урок, має відповідати вимогам сьогодення — бути сучасним, а отже цікавим, новаторським, творчим. Адже мета сучасної освіти,яка чітко визначена в "Національній доктрині розвитку освіти" - створити умови для розвитку особистості, її самореалізації.

Усі ці методи, принципи, форми роботи, що впроваджуються послідовно, систематично, дають позитивні результати, дають змогу підвищити якість освіти з предмету, допомагають розвинути інтелект, нестандартність мислення, творчі здібності, орієнтують учнів на пошуки нових ідей.

ТВОРІТЬ, ВПРОВАДЖУЙТЕ! УСПІХІВ ВАМ!

/Files/photogallery/893/УЧ 242.jpg/Files/photogallery/893/УЧ 240.jpg


15.11.2015

Готуємось до педради

З метою підготовки до педради на тему «Використання потенціалу сучасних методів навчання на уроках української мови та літератури», яка відбудеться 26 листопала о 15-00 на тему .

АНКЕТУВАННЯ НА ТЕМУ:

"АКТУАЛЬНІСТЬ ЗНАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ СВІТІ"

З 9 листопада по 13 листопада у НВК відбулися заходи в рамках тижня української мови та літератури. Матеріали проведених заходів узагальнені в методичній збірці.

/Files/images/Безымянный.JPG

В рамках виконання запланованих заходів програми діяльності методичної служби в області на 2014-2018 рр. під час осінніх канікул будуть проводитися тренінги з учителями кафедр згідно графіка


17.10.2015

Дбаймо про підвищення фахової і професійної компетентності

/Files/photogallery/893/УЧ 243.jpg/Files/photogallery/893/УЧ 244.jpg

План методичних заходів на період осінніх канікул

№ п.п. Назва заходу Дата проведення
1. Створення блогу на blogger.com Використання сервісу calameo.com 19.11.
2. Відеоскрайбінг?Щоце таке? 20.11.
3. Використання ресурсуLearningApps.Orgв педагогічній діяльності 21.11.
4. Технологія thinglink – дати життя картинці. 22.11.
5. Тренінг «Технологія перевернутого навчання» 23.11

1. Використання ресурсу LearningApps.Org в педагогічній діяльності

Усі типи вправ з LearningApps.org

Кiлькiсть переглядiв: 507

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.