26 лютого 2019 року в НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №1- гімназія" м. Хоростків відбулося засідання предметно-методичної кафедри вчителів початкових класів. Серед робочих питань було відвідання уроку української мови, який підготували і провели вчитель Карвацька Марія Володимирівна та учні 3 класу. Тема уроку вибрана непроста: "Узагальнення знань про іменник. Подорож містами України." Друга частина теми заінтригувала не тільки учнів, але й гостей- учителів початкових класів, адміністрації школи, представника відділу освіти. Під час заняття школярі виконували різноманітні цікаві мовні завдання та подорожували на повітряній кулі містами нашої країни. Відвідали цікаві місця Львова, Києва, Умані, Вінниці, Камянця- Подільського, Чернівців. Відпочиваючи від подорожі, учні весело танцювали. Урок був насичений різними формами і методами роботи, цікавими ілюстраціями і презентаціями, зокрема учні до уроку виготовили лепбуки з даної теми. На прощання третьокласники подарували гостям власноруч виготовлені листівки з побажаннями, висловленими іменниками: добра, здоров'я, злагоди, миру...

/Files/photogallery/1593/53146141_2010551085723233_8958873223324237824_n.jpg/Files/photogallery/1593/52598046_2010549119056763_8353830026306650112_n.jpg/Files/photogallery/1593/52520527_2010549689056706_3313841081619054592_n.jpg/Files/photogallery/1593/52983616_2010549682390040_4715721306136379392_n.jpg

Педагогам потрібне натхнення, щоб професійне вигорання не заважало триматися на плаву серед лавини новітніх освітніх трендів! Учорашній день, 21 лютого став знаковим у педагогічній долі заступника директора з навчально-методичної роботи гімназії, талановитого учителя української мови та літератури Слободяник Ірини Степанівни. Пройшовши відбір, вона мала можливість бути серед учасників міні- EdCampЛуцьк. Це приємні, несподівані зустрічі, говорить педагог, чудові, наперевершені організатори @Домарацька та @ПарадовськаТетяна. Але це одночасно праця: навчитись , дізнатись, захопитись. І це зробили люди, у яких вона побувала на майстер-класі. Це фіналістка премії Global Teacher Prize Ukraine 2018 року Олеся Браташ , яка допомагає визначити, що необхідно зробити саме зараз, а що відкласти на потім;це і Сергій Кутинець, практичні рекомендації якого, приклади та поради стануть у нагоді під час планування навчальної та позаурочної діяльності та формування освітнього простору задля просування цінностей. А також Ольга Рудницька, мудрий учитель та відкрита для спілкування людина. День проминув швидко, але моє життя збагатилося чудовими людьми. Відчуття суперові.
Сподіваємось на втілення ідей, привезених з Луцька, у нашій гімназії:)

/Files/photogallery/1593/52786760_2004817439629931_469447553314717696_n.jpg/Files/photogallery/1593/52582500_2004816662963342_8199740429520863232_n.jpg

Відбулось засідання природничо-математичної предметно-методичної кафедри. Усі мали можливість бути на показовому уроці математики у ІІ гімназійному класі, який провела Пастернак Наталія Михайлівна. Учні подорожували по країні Дробів, бо тема уроку «Звичайні дроби та дії над ними». Перед школярами стояла мета: закріпити знання, вміння виконувати дії зі звичайними дробами. Ця країна, якою подорожували шестикласники, надзвичайно велика, а тому діти побували у місті Знань, де брали участь у математичному брейн-рингу (повторювали теоретичний матеріал, відповідаючи на запитання); місті Історії, де розв’язували різнорівневі завдання, а правильні відповіді допомогли розшифрувати прізвище вченого математика, рік та країну, у якій було впроваджено сучасний запис дробу, а також у цьому місті учні представляли свої міні-проекти на тему: «Історія виникнення дробів» ( а це своєрідна маленька наукова праця, бо уже з наступного навчального року вони зможуть відвідувати секцію математики МАН, яка є у нашій школі); місті Математичних мрій та бажань (доволі цікаве місто), але школярі надзвичайно швидко впоралися із завданнями, і зову ж таки правильні відповіді - це «золотий» ключик до відгадки. На уроці учні активно включаються в роботу, не соромляться виражати свої думки. Наталія Михайлівна же заохочує таку активність. Це сприяє внутрішньому розкріпаченню учнів, ніхто не відчуває себе зайвим, їм дуже приємно усвідомлювати, що їх думка значуща, що вони можуть побачити якісь приховані закономірності і факти, а значить, здатні мислити глибоко і серйозно.

/Files/photogallery/1593/50559715_1963589790419363_5928917978048364544_n.jpg/Files/photogallery/1593/50709893_1963589367086072_453646742294888448_n.jpg/Files/photogallery/1593/50754226_1963589597086049_5737606609832509440_n.jpg/Files/photogallery/1593/51291815_1963589877086021_2528769185018806272_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 176

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.