Порівняльна таблиця успішності учителів у підготовці до олімпіад в балах (Імісце-3б, ІІмісце-2б, ІІІмісце-1б, Диплом ІІІст.-5б, Диплом ІІ ст. – 10б)

Вчитель Предмет І ІІ ІІІ Д І ст Д ІІ ст Д ІІІ ст IV етап Кількість балів
Слободяник І.С. укр. мова 2 1 21
ім. Шевченка 1
ім. Яцика 1 1
Стахів О.М. укр. мова 6
ім. Шевченка 2
ім. Яцика 1
Магеровська Н.А. укр. мова 1 4
ім. Шевченка 1
ім. Яцика 1
Ольховецька М.С. біологія 1 1
Гладій М.В. математика 1 1 1 13
МАН 1
Дроздюк О.І. фізика 1 3
астрономія
математика
Пшик Т.Є. англійська мова 1 2
Богоніс І.М. географія 1 2 1 2 38
Галабіцька О.А. труд. навч. 1 9
економіка
МАН 1 1
Танасевич О.М. німецька мова 0
Заверуха С.І. хімія 1 1 1 9
Крицька Л.З. Інформ.техн. 2 11
астрономія 1
фізика
інформатика 1 1 1
Пилипів Р. І Образотворче мистецтво 2 1 11
Карвацька М. В. ім. Яцика 1 3
Курач Л. В. Правознавство 2 4
історія 1
Собків І.І. МАН 1 5
правозн. 1
Разом 14 12 13 2 1 4 0 140
2018/2019 н.р. 12 7 9 4 3 2

І знову показовий урок. І знову майстерність учителя –філолога. 11 березня у ІІ гімназійному класі провела урок літератури Стахів Ольга Миколаївна, тема якого « Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків- головних героїв твору» (за повістю Я. Стельмаха «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»). Школярі, спробувавши себе у ролі слідчих, разом із героями твору вирушили у світ пригод і винаходів, бо на уроці працювало детективне агенство «Довіра». Учні-детективи збирали речові докази, проводили допит-зізнання, складали досьє на головних персонажів повісті, але родзинкою уроку було складене досьє на Крицьку Людмилу Зіновіївну, директора школи усіх цих «нишпорок». Цікавим було також завдання ідентифікувати , тобто знайти спосіб прочитати слово, яке викликало найбільші асоціації з образами головних героїв. Уміло Ольга Миколаївна використала міжпредметні зв’язки із зарубіжною літературою, зокрема мова про героїв твору Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра». Гімназисти порівнювали дії та вчинки хлопців, риси характеру та робили певні висновки.
Використання різних форм і методів забезпечило розвиток предметних компетентностей учнів: проводити аналогію із сучасним життям, аргументовано висловлювати власну думку про прочитане, щодо проблем добра і зла у творі, щирості й нещирості, відданості і зради, байдужості і відповідальності, оптимізму і песимізму.
Ольга Миколаївна робить усе можливе, щоб уроки не були нудними. Вона добре знає, що душі вихованців просто так не відкриваються. Їхню любов, відданість треба завоювати. Її уроки - це не просто уроки мови та літератури – це книга життя й любові…

/Files/photogallery/837/89497982_2691822570929411_5835323145950593024_o.jpg/Files/photogallery/837/89854861_2691822707596064_7386416023299162112_o.jpg/Files/images/89450608_2691823737595961_4332994257833951232_o.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 311

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.