04.03.2021

Сьогодні Горяк Любов Степанівна та Пшик Тетяна Євгеніївна запросили учителів кафедри іноземних мов на розважальний та пізнавально- виховний захід з англійської мови - Spring party, яке підготували їхні п’ятикласники.

Так, природа уже прокидається, наповнюється енергією, життям. Сонце стає яскравіше і тепліше з кожним днем. З’являються перші весняні квіти… Весну чекають, весну люблять. У кожного вона своя, кожен знає ті чарівні для себе її миттєвості, які зворушують серце. Для когось весна – то казковий парфумер, майстер створювати дивні аромати, здатні навіювати настрій… А тому наші наймолодші гімназисти вирішили зустріти весну віршами, конкурсами, піснями та танцями. Команди «Dandelions” та “ Cowslips” змагалися, демонструючи свої знання весняних квітів та комах, а також у прозовій та віршованій формах говорили про пробудження природи та весняну погоду. Напередодні жіночого свята учні розповідали про своїх мам та бабусь, присвятивши їм пісню та танець. Така робота дуже здружує учнівський колектив, вчить їх конкурентоздатності, додає впевненість у власних силах, уміння командної роботи та здатності перемагати та програвати гідно. Ну і, звісно ж, боротися та йти далі, вдосконалюючи свої знання з англійської мови. Усе це, напевно, сподобалося «нашій Весні», яка була присутня на Spring party, і, звичайно, вона пригостила усіх гімназистів «солодкими» квітами.

10.03.2021 Стахів Ольга Миколаївна, учитель української мови та літератури, у 5 гімназійному класі провела урок-літературна вікторина «Чи знаєш ти Шевченка?». Дві команди – «Кавказці» та «Гайдамаки» ,капітанами яких були Келічава Н. та Кормило В., довели, що мають вже неабиякий багаж знань. Учасники вікторини почали із завдання ,,Розминка", з яким успішно справилися. Гімназисти також проходили математичну станцію, географічну, реставрували тексти поетичних творів Кобзаря, розгадували ребуси. Дуже цікавими були завдання ,,Хто я?" ,,,Правда чи дія", ,,НЛО". Усе це допомогло школярам ще раз відкрити для себе багатогранну постать поета.

/Files/photogallery/1624/159108456_3632422566869402_1212603400748000441_o (1).jpg/Files/photogallery/1624/160014215_3632422456869413_8353533564799585091_o.jpg

13.02.2021.

Коли готуєш дітей до написання твору-роздуму, а одна із тем звучить так «Який предмет тобі подобається найбільше?», завжди у мене виникає заздрість, бо чомусь більшість обирає фізкультуру. А потім міркую: « Так, все правильно, адже це можливість загартувати себе, побігати, пострибати». Але не тільки, бо мета фізичної культури — сприяти вихованню в учнів свідомої дисципліни, сміливості, швидкості, спритності, сили, витривалості.

Сьогодні члени художньо-естетичної та оздоровчої кафедри присутні на уроці фізичної культури. Дівчата і хлопці 4-го гімназійного класу вже вишикувалися і чекають команди вчителя. Веселовський Назар Іванович завжди намагається зробити так, щоб школярам було цікаво на його уроках. То естафету придумає, то змагання між хлопчиками і дівчатками. Він строгий і вимогливий, але завжди з почуттям гумору, тому урок проходить легко і невимушено. У підготовчій частині уроку використовує шикування і перешикування, розрахунок, різні строї, ходьбу, повільний біг, виконання загальнорозвиваючих та підготовчих вправ на місці та під час руху. Ці вправи налаштовують організм дітей до виконання вправ основної частини уроку, забезпечують помірний і всебічний вплив на м'язи, серцево-судинну і дихальну системи, сприяють розвиткові координації рухів і вихованню почуття ритму. Друга частина уроку - вправи на повторення передач м’яча у русі ( двома руками від грудей і за голови), ведення м‘яча із подвійним кроком, штрафні кидки. Нова тема починається, але вчитель сам демонструє вправи (швидкий прорив, боротьба за м‘яч під власним щитом, довга передача партнеру і завершення атаки), лиш тоді учні під пильною увагою Назара Івановича починають засвоєння прийомів гри баскетболу. Протягом всього уроку вчитель тактовно та вміло виправляв помилки, допущені учнями. На заключній частині вчитель намагається привести організм учнів у відносно спокійний стан, організувати клас до наступних занять. Усі 45 хвилин уроку присутнім цікаво було спостерігати за роботою восьмикласників, старанністю виконання різноманітних нестандартних фізичних вправ, упевненим веденням ходу уроку вчителем.Назар Іванович пробуджує у школярів командний дух та лідерські якості. За таку роботу його поважають. А на запитання, що робити, щоб діти полюбили фізкультуру, відповідає: “Усе залежить від вчителя. А мені подобається моя робота”.

/Files/photogallery/1624/148928913_3562806837164309_872712508854149177_o.jpg/Files/photogallery/1624/149376632_3562807887164204_5393769736963366528_o.jpg/Files/photogallery/1624/149482413_3562805840497742_8402375434158610321_o.jpg/Files/photogallery/1624/148635166_3562804410497885_3418492387234481895_o.jpg

У п’ятницю, 18 грудня, напередодні Дня Святого Миколая, учителі кафедри іноземних мов були присутні на показовому уроці англійської мови у 6-А класі, який провела вчителька Горяк Любов Степанівна. Запропонований урок є узагальненням та систематизацією знань, умінь і навичок за темою «Їжа. Види їжі». Люба Степанівна, вибираючи для виконання учнями ті чи інші вправи, орієнтується на закріплення лексичних навичок і вмінь іншомовної мовленнєвої діяльності, зокрема і говоріння, і вимова, і граматика. Тому це і повторення вивченої лексики, робота з матеріалом пісні та презентацією, парна та групова робота, розгадування кросворду та опрацювання прислів’їв, відгадування загадок та пошук зайвих слів, відповіді на запитання та вираження власної думки, використовуючи вивчений впродовж теми лексичний та граматичний матеріал. Відео, використане на уроці, допомогло дітям, повторюючи слова та вирази, відповідаючи на запитання, активізувати вивчений словник. Найголовніше - школярам було цікаво, бо вони переживали позитивні емоції та в невимушеній атмосфері могли показати засвоєні знання.

/Files/photogallery/1624/132047303_3424883517623309_2106658399480059782_o.jpg/Files/photogallery/1624/132029778_3424883467623314_7090763279619780906_o.jpg/Files/photogallery/1624/132007763_3424883700956624_2164199184557836749_o.jpg/Files/photogallery/1624/132031892_3424883497623311_3929266742664136737_o.jpg

Навесні цього року гімназія пройшла конкурсний відбір шкіл-учасників третьої хвилі загальнонаціонального розгортання проєкту «Вивчай і розрізняй: інфо-медійна грамотність». Ціль проєкту полягає у набутті здобувачами освіти навичок критичного сприйняття інформації та усвідомлення ними цінності високоякісної інформації. Виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів IREX in Ukraine за підтримки U.S. Embassy Kyiv Ukraine та British Embassy Kyiv, у партнерстві з Міністерство освіти і науки України та Академія Української Преси.

Вчителі української мови та літератури, історії, мистецтва отримали матеріали, розроблені в межах проєкту "Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність” (історичку карту, матеріали для вчителя "Інформативна грамотність на уроках мистецтва" ), що дають змогу досягти успішної інтеграції в цій сфері. Допомагають учням не тільки засвоїти практичні навички з медіаграмотності, але й побачити потребу в таких знаннях для повсякденного життя.


/Files/photogallery/1624/128421069_3376691299109198_3303986309589147776_n.jpg/Files/photogallery/1624/128893208_3376691055775889_1368675527472333950_n.jpg/Files/photogallery/1624/129015570_3376691382442523_1679249270773718363_n.jpg/Files/photogallery/1624/128665622_3376691212442540_8433251434009021525_n.jpg

У середу 2 грудня, відповідно до плану методичної роботи ПМК, відбулось засідання учителів природничо-математичної методичної кафедри.

Відвідали урок фізики в 5гімназійному (9) класі, який підготувала та провела учитель фізики вищої категорії Дроздюк Олександра Іванівна. Учні вивчали формулу тонкої лінзи. Цікаве пояснення матеріалу учителем, із збереженням балансу між науковістю та доступністю, робота над завданнями практичного спрямування, а також презентація використання на уроках нового інтернет-сервісу www.wordwall.net для створення цікавих, динамічних, інтерактивних вправ, які надзвичайно корисні для закріплення матеріалу.

wym-1607194003061

/Files/photogallery/1624/129657501_3386537478124580_2713963872494325089_o.jpg/Files/photogallery/1624/129849801_3386540858124242_7447158960471803992_o.jpg/Files/photogallery/1624/129716924_3386540838124244_5865882309523533696_o.jpg/Files/photogallery/1624/129158987_3386541258124202_9035737841488984968_o.jpg

Вчитель історії Курач Любов Володимирівна підготувала і провела з учнями 10 класу урок-конференцію "Голодомор 1932-1933 рр.- геноцид проти українського народу".

До заходу долучилися учні 5 та 2-А класу. Діти виготовили аплікацію незубудки і подарували усім учасникам заходу. Саме ця ківтка стане символічним нагадуванням про одну із трагічних сторінок нашої історії. Запалімо свічу пам'яті, помолімось за душі жертв голодомору!

ВІДЕО "Запали свічку"

/Files/photogallery/1624/127972902_3367572726687722_4231343187801272935_o.jpg/Files/photogallery/1624/128145154_3367568656688129_7925753324516245641_o.jpg/Files/photogallery/1624/128276123_3367573133354348_3014051990129663311_o.jpg/Files/photogallery/1624/127519482_3367576823353979_4940028292993112263_o.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 84

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.