/Files/photogallery/1673/262819396_394229035827672_1053083264336461556_n (1).jpg 06.12.2021. Спорт – це життя. Культ здорового тіла, у якому здоровий дух, завжди був притаманний українцям. А тому в нашій школі – гімназії велика увага приділяється фізичному вихованню.Сьогодні учні 7-го класу були справжньою футбольною командою, адже тема відкритого уроку з фізичної культури «Спортивні ігри – футбол». Урок провів вчитель ІІ категорії Веселовський Назар Іванович, а розпочав його із шикування, здачі рапорту, привітання та повідомлення завдань уроку. Школярі також виміряли частоту своїх серцевих скорочень. Потім були стройові команди та розминка по колу. Учні класу поділилися на 2 команди і у формі гри виконували загально розвиваючі вправи у русі за допомогою координаційної драбини. За допомогою кольорових фішок провели гру для розвитку спритності і уваги, а також отримали бали для своїх команд. Основна частина уроку була найефективнішою, всі працювали з м’ячем. Семикласники виконували передачі та перекати м’яча руками, підошвою і зупинки м’яча, ведення м’яча з наступною передачею; удар по м’ячу зовнішньою частиною підйому по м’ячу, що котиться. А ще забивали голи головою, і це був справжній майстер-клас юних футболістів. Вправи та дозування були підібрані відповідно до вікових та індивідуальних особливостей учнів. На завершення було виконано вправи на відновлення дихання та ще раз виміряли ЧСС, усе в нормі. Протягом усього уроку Назар Іванович приділяв велику увагу фізичному стану і емоційному настрою учнів, тактовно та вміло виправляв помилки, допущені учнями. Так він виховує інтерес до постійних занять фізичною культурою. Учні були активними та працювали із задоволенням. Заняття пройшло цікаво, захоплююче, на одному диханні.

/Files/photogallery/1673/263242365_390908346159741_7979437814904455678_n.jpg 01.12.2021 Відбулось засідання педагогічної ради з питання «Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти та формування компетентностей». Ділимось досвідом, вчимося та аналізуємо, бо без навчання протягом усього життя в сучасному світі вчителю не обійтись, адже будь-яка освічена людина має володіти чималим багажем знань. У ході обговорення озвучуємо основне правило, що дистанційне навчання буде успішним, коли поєднати різні методи та форми роботи, щоб зробити процес пізнання нового менш монотонним, але цікавішим.

/Files/photogallery/1673/260268804_386563799927529_6715708111428454705_n.jpg 24.11.2021"Скажи мені — і я забуду, покажи мені — і я запам'ятаю, дай мені зробити — тоді я зрозумію» - саме під таким гаслом сьогодні, 24 листопада 2021 року, пройшов урок англійської мови у другому гімназійному класі. Тема була дуже цікава: «Shopping in Britain”. Навчальне заняття підготувала і провела вчитель вищої категорії Пшик Тетяна Євгеніївна. На уроці учні удосконалювали свої навички з усіх видів мовленнєвої діяльності – активізували свій словниковий запас з теми, повторили та закріпили у тренувальних вправах граматичний матеріал, за прослуханою піснею укладали список покупок, опрацьовували текст, активно розігрували діалоги про похід у магазини… Але якщо вам здається, що все було так нудно та буденно, то ви помиляєтесь. Все це були етапи пошуку скарбів, які були анонсовані на початку уроку. Ключ до скриньки зі скарбом був захований у літерах, які були замасковані у різних завданнях. Скарб шестикласники знайшли, але, крім цього, вразили гостей заняття – членів предметно-методичної кафедри вчителів іноземних мов - своїми театральними здібностями, вмінням спілкуватися англійською мовою, командним духом та загальною ерудицією. А танцювальна фізкультхвилинка створила веселу атмосферу на уроці, адже приємні покупки завжди піднімають настрій. Урок запам’ятається яскравими емоціями, плідною роботою та високим результатом.P.S. А скарби були справжні – монети та банкноти із… чистого шоколаду.

/Files/photogallery/1673/260450803_386533043263938_1219059978719599505_n.jpg 24.11.2021 Сьогодні учні 3 гімназійного класу із вчителькою зарубіжної літетарури Колосівською Н.А помандрували до загадкової країни – Грінландії, над якою майорить пурпурове вітрило Дива із твору Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Саме там вони знайшли і екзотичні пейзажі, і дивовижні історії, зустріли мешканців із насиченою фантазією, які вміють мріяти, довірливо чекати на це диво.Використовуючи певний арсенал прийомів та завдань, Неля Анатоліївна допомогла гімназистам усвідомити красу твору, розвивати увагу до художнього слова, образне мислення, навчала давати оцінки діям і вчинкам героям повісті, зокрема Ассоль і Грея.Так, школярі аналізували твір, розгадували анаграми, ребуси, виписували цитатну характеристику головних героїв твору Ассоль та Гріна, визначали реальні та фантастичні елементи у повісті-феєрії.Але була мова і про мрії, а точніше, про тих, хто не боявся мріяти і здійснювати їх власними руками, бо такими є Ассоль, а поруч із нею — і Грей. Саме ці герої (гімназисти приходять до висновку в ході бесіди) стали символом здійснення мрій. Звичайно, ще був один висновок, що у ХХІ столітті, коли все швидко рухається і змінюється, чекати на свої мрії немає сенсу, потрібно самим наближатися до неї. Тому доречним був перегляд мотиваційного відеоролика про мрії та їх реалізацію. А ось на завершення уроку семикласники записали свої мрії на вітрилах пурпурового кораблика. Висновок учителя звучить актуально: «Дуже добре, коли у маленької людини є мрія, до якої вона йде. Бо це значить,що вона живе повноцінним життям, приймає рішення і будує плани. Читайте Олександра Гріна! Знаходьте в нього зерна істини! Не покидайте бажання знайти себе в житті!»

/Files/photogallery/1673/259130631_385178446732731_7738549199851427939_n.jpg 22.11.2021 21 листопада – День Гідності і Свободи, свято, яке встановлене з метою утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, збереження та донесення до сучасного і майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддання належної шани патріотизму й мужності громадян, які восени 2004 року та у листопаді 2013 року — лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору…Сьогодні у нашій школі відбувся урок мужності і патріотизму в V (9) гімназійному класі з метою вшанування пам'яті героїв тих подій. Підготувала і провела урок вчителька історії - Собків І.І.Влучно, чітко і не без щему у серці ознайомилила своїх учнів із хронологією визначальних подій боротьби за свободу і гідність, самовизначення, за захист демократичних цінностей, прав людини і громадянина, національних інтересів України, особливий акцент роблячи на нещодавніх кривавих подіях у серці столиці. Гімназисти переглядали хроніки подій на Майдані, читали вірші про Україну, хвилиною мовчання вшанували пам’ять Героїв Небесної Сотні.Слава Україні!Героям Слава!

/Files/photogallery/1673/258362785_383338400250069_8038480964850323484_n.jpg 19.11.2021 Учні 10 класу на показовому уроці разом із вчителем Соротою З. А. ретельно вивчали стародавні архітектурні споруди Латинської Америки. Гімназисти презентували свої міні – проєкти, організовано досліджували історичні будівлі. Та, напевно, найбільше десятикласникам запам’ятаються практичні хвилини уроку, де вони мали можливість попрацювати із фарбами та пензлями.

/Files/photogallery/1673/258119669_382415223675720_32228193116361160_n.jpg 18.11.2021 Динамічним доповненням до заходів мистецько-літературного тижня став авторський STEAM-урок на тему "Анімація в растровому редакторі Gimp. «Титани» епохи Відродження. Багатогранність таланту Леонардо да Вінчі", який підготувала та провела директор та учитель інформатики Людмила Крицька із одинадцятикласниками, як підсумок теми "Растрова графіка" вибіркового модуля "Графічний дизайн". Цікаве поєднання ІT та мистецтва... Фантастичні можливості епохи цифрових технологій та діджиталізації дозволили "доторкнутись" до світових мистецьких бестселерів. Зокрема учні та учителі мали змогу віртуально прогулятися одним із найбільших музеїв світу - Лувром та помилуватися оригіналом найвідомішої картини Леонардо да Вінчі "Мона Ліза". Саме Він, Леонардо да Вінчі, став натхненником нашого STEAM-уроку, адже поєднав у своїй діяльності не лише мистецтво, а й науку (SCIENCE), інженерію (ENGINEERING) та математику (MATHEMATICS)./Files/photogallery/1673/258509803_382400310343878_1012076342284733963_n.jpg Над його винаходами та науковими розробками вчені "ламають" голови й дотепер. А який же STEAM без пошукової та дослідницької роботи? Випускники створили спільний проект, збираючи колекцію винаходів Леонардо на віртуальній дошці, а потім зробили фотоколлаж із картин та винаходів у растровому редакторі Gimp. Після пояснення теми учителем, одинадцятикласники "змусили" усміхнутись" Мону Лізу, створюючи анімацію, та перевірили свої теоретичні знання, пройшовши в реальному часі підсумковий тест на платформі "На урок"На завершення учні розмірковували над філософським висловом да Вінчі: «Заснув осел на льоду глибокого озера, а тепло його розтопило лід, і осел на своє горе прокинувся під водою і негайно потонув»... Висновок: лінощі та бездіяльність - велике зло. Бажаємо усім шукати та знаходити шляхи для невпинного розвитку та пізнання нашого прекрасного світу!!!P.S. Дякую за співпрацю на уроці начальнику Відділ освіти, культури,сім"ї, молоді та спорту Хоростківської міської ради Мельник О. Т. та учителям кафедр природничо- математичних та художньо-естетичних дисциплін НВК. Сподіваюсь, що тема STEM буде мати активне продовження у нашому освітньому закладі!!!

/Files/photogallery/1673/246069027_364204188830157_8960452361890331003_n.jpg 21.10.2021 Збереження екологіі - це незаперечний тренд сучасного суспільства. Власне, екологічна - одна із ключових компетентностей НУШ! Наш освітній заклад, можна із впевненістю сказати, має чималий досвід у цьому напрямку.Цього разу беремо участь у обласному конкурсі на кращу методичну розробку інтегрованого уроку та/або позакласного заходу в контексті реалізації інноваційного освітнього експерименту регіонального рівня на тему #ЕКОшкола. (листТернопільського ОКІППО від 03.09. 2021 № 01-02/778) Сьогодні мали змогу спостерігати апробацію конкурсного конспекту інтегрованого уроку предметів "Я досліджую світ" та інформатики на тему: "Джерела інформації про природу та способи її представлення. Сміття — екологічна катастрофа людства". У чудовому, творчому тандемі урок провели учителька 3-А класу Ковальчук Л.В. та учителька інформатики у початкових класах Балицька З.В. Метою учителів було ознайомити учнів із джерелами інформації; навчити на практиці шукати потрібне в інтернеті, довіднику, підручнику тощо; розповісти про екологічну катастрофу людства — сміття, навчити правильно його сортувати; виховувати бережливе ставлення до природи.Урок був насиченим та цікавим. Такі види роботи як ранкове коло, екологічна гра "Обертається планета", гра "Неживе, живе, рукотворне" з використанням цеглинок Lego, запальна фізкультхвилинка, робота в групах над природничими завданнями, захист мініпроєктів про вчених, чий винахід підказала сама природа, гра "Відсортуй відходи", що перекликались із аудіо - та відеоінформацією, не давали учням розслабитися. Третьокласники активно "поринали" у минуле століття, критично мислили, працювали натхненно і завзято. Сподіваємось, що символічні, власноруч виготовлені заздалегідь, дитячі долоньки, якими діти "зігріли" планету, зображену на плакаті, торкнуться також і їх маленьких сердечок, які у майбутньому допоможуть не чинити "екологічний гріх".

Кiлькiсть переглядiв: 37

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.