У 2020/2021 н.р. даний освітній заклад працював за п’ятиденним робочим тижнем. Упродовж навчального року для учнів проводилися канікули:

осінні – з 26.10 по 01.11.2019 (7 днів),

зимові – з 25.12.2020 по 10.01.2021(17 днів),

весняні – з 22.03 по 28.03.2021 (7 днів).

У період карантину з 07.09 по 21.05 відбувся перехід на дистанційну форму навчання.

Усі учасники освітнього процесу у найкоротші терміни були зареєстровані на платформі для дистанційного навчання HUMAN.UA. Роботу над адмініструванням платформи було покладено на 5 адміністраторів: Крицьку Л. З., Слободяник І. С., Івачевську О. В., Колосівську Н. А. та Балицьку З. А.

Дистанційні заняття відбувались відповідно до розкладу дзвінків та режиму роботи освітнього закладу із використанням відеододатків GoogleMeet та Zoom в синхронному та асинхронному режимах.

Після переходу на очну форму навчання платформа і надалі використовувалась для кращої комунікації та візуалізації освітнього процесу.

Створені раніше вайбер-групи по класах, куди були долучені учні та учителі, що там викладали і далі використовувались для кращої комунікації.

Адміністрацією закладу систематично проводився аудит якості дистанційного навчання, адже платформа має можливість відвідувати дистанційні уроки учителів.

У зв’язку із окремими спалахами захворюваності на COVID-19 по класах-

7.12.2020 було переведено на дистанційну форму навчання 2-А клас терміном на 2 тижні (кл. кер. Ковальчук Л.В)

Усі учні навчалися дистанційно з 11.01.2021 по 22.01.2021

З 16.03.2021 по 19.03.2021 перейшов на навчання з використанням дистанційних технологій 6-Б клас (кл кер Колосівська Н. А.), з 17.03.2021 по 19.03.2021– 11 клас (кл кер Гладій М. В.)

З 29.03.2021 по 26.04.2021 дистанційно навчався весь освітній заклад.

Дистанційне навчання частково мало вплив на якість знань учнів, адже багато учасників освітнього процесу не мали технічної змоги відвідувати уроки онлайн через відсутність обладнання та якість інтернет-зв’язку.

Навчальний план НВК складається інваріантної та варіативної складових. Інваріантна частина складена відповідно до Типового навчального плану і забезпечує виконання вимог державних освітніх стандартів. Усі предмети інваріантної та варіативної складових забезпечені державними програмами на 100%, періодичними педагогічними й методичними виданнями вчителі забезпечують себе самостійно. Для виконання навчальних програм з предметів робочого навчального плану учні були належним чином забезпечені підручниками і посібниками.

З усіх предметів навчального плану вчителями-предметниками складено календарно-тематичне планування, у якому вказується підручник, що використовується, дати проведення уроків, теми уроків, на підставі якої програми складено планування.

Програмно-методичне забезпечення дало змогу в повному обсязі реалізувати навчальний план. Організація освітнього процесу регламентується навчальним планом, річним календарним планом і розкладом занять. Максимальний обсяг освітнього навантаження учнів відповідав максимально допустимій кількості годин з урахуванням навчального тижня і не перевищував гранично допустимого. Шкільний компонент був розподілений на вивчення предметів базового навчального плану.

Навчальні програми і навчальний план НВК передбачають виконання основної функції школи – забезпечення базової загальної і повної середньої освіти та розвитку учнів. НВК реалізує програми початкової , основної, середньої (повної) загальної освіти і, за підсумками проходження ДПА, видає документи державного зразка відповідного рівня. Головною умовою для досягнення цих цілей є залучення учнів на кожному навчальному занятті в розвивальну діяльнічсть з урахуванням їхніх інтелектуальних здібностей. Так, навчально-виховний план і навчальні програми виконані в повному обсязі.

Навчально – виховний процес у закладі здійснювався з дотриманням вимог нормативних документів. Закон України «Про мову» виконувався всіма учасниками навчально – виховного процесу. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснювалося відповідно до Загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. адміністрація закладу здійснювала постійний контроль за їх дотриманням. Документація закладу ведеться згідно з вимогами щодо ведення шкільної документації.

Протягом навчального року колектив учителів продовжував роботу над пріоритетними напрямками: створенням умов для успішної соціалізації учнів школи; створення умов для самореалізації учнів і розвитку їхніх ключових компетенцій, упровадження в освітній простір НВК сучасних методик і форм роботи як умови успішного освоєння державних освітніх стандартів.

Відповідно до Закону України «Про освіту» школа забезпечує доступність і безоплатність початкової, базової та повної загальної освіти. НВК надає очну форму навчання й індивідуальне навчання за медичними показаннями. На індивідуальному навчанні перебували 4 учнів.

Педагогічним колективом НВК проведено роботу щодо збереження і розвитку шкільної мережі. На початок навчального року в школі навчалося 280 учнів. Укомплектовано 15 класів. Середня наповнюваність класів становить 18,5 учнів. На всіх дітей, які з різних причин продовжили навчання за межами закладу, своєчасно оформлені документи. Аналізуючи перехід учнів до інших закладів, необхідно зазначити, що основними причинами була зміна місця проживання батьків, одна учениця померла від онкозахворювання. Прибуло протягом року 3 учні, а вибуло – 5. Плинність учнів становить 2/0,7%. Основними заходами колективу щодо збереження контингенту учнів були: роз’яснювальна робота серед дев’ятикласників та їхніх батьків, вивчення та врахування їхніх запитів під час складання навчальних планів на наступний навчальний рік.

Протягом року адміністрацією проводилася робота серед батьків, учнів та вчителів щодо Закону України «Про мови». Щорічно перевіряється виконання цього Закону та статті 10 Конституції України. Документація закладу ведеться українською мовою. У школі оформлені куточки державної символіки. Усі виховні заходи проводяться українською мовою.

У НВК успішно впроваджуються Державні стандарти початкової, базової та повної загальної середньої освіти, затверджені відповідними постановами Кабінету Міністрів.

Для вивчення рівня навчальних досягнень учнів адміністрацією школи застосовуються моніторингові дослідження з метою виявлення відповідності навчальних досягнень учнів вимогам навчальних програм, наступності між початковою та середньою школою, накреслення шляхів подолання виявлених недоліків.

На кінець навчального року у школі навчається 279 учнів. В початковій школі навчається 124 учні.

На високий рівень навчальний рік за­кінчили такі учні:

4-А клас – Кейзор Марійка

4-Б клас –Панасюк Дарина, Федор Наталія, Колодій Богдана.

Результати успішності учнів початкової школи за навчальний рік:

4-А клас:

високий рівень – 1(6%);

достатній рівень – 9 (56%)

середній рівень – 6 (38%)

4-Б клас:

високий рівень – 3(19%);

достатній рівень – 13 (81%)

середній рівень – 1 (6%)

У початковій школі переважає достатній та середній рівень успішності.

В базовій школі навчається 113 учнів. Високий рівень навчальних досягнень мають 12 учнів (11%), достатній- 51 учень (45%), середній – 49 учнів (43%). Початкового рівня немає.

У 2020/2021 навчальному році 17 випускників 5 гімназійного (9) класу НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. №1-гімназія” м. Хоростків отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту, з них троє учнів – Келічава Наталія, Кормило Віталій та Плескун Юлія отримали свідоцтва з відзнакою.

Учнів старшої школи – 39. На високому рівні навчалися учні 6 гімназійного (10) класу Березюк Ігор, Ольховецька Олена, Крамар Сніжана і Соколовський Віталій та учениця 7 гімназійного (11) класу Підгородецька Христина (13%). Учениця 7 гімназійного (11) класу– Підгородецька Христина закінчила навчання у НВК із Золотою медаллю. На до­статньому рівні у старшій школі навчалися 12 учнів (31%), на середньому - 22 учнів (56%), на початковому жоден учень.

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах (Додатки 1-8 до наказу про моніторинг навчальної діяльності за 2020/2021 н.р.), дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися ще значна частина учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з кількох предметів. Найвищий середній бал в учнів 5 гімназійного ( 9) класу Кормила Віталія, 6 гімназійного (10) класу Ольховецької Олени, 6 гімназійного (10) класу Березюка Ігоря та 7 гімназійного (11) класу Підгородецької Христини. Коефіцієнт якості по НВК складає 49 %, що свідчить про засвоєння рівня знань учнями НВК на середньому рівні та недостатнє забезпечення учителями вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

Аналіз якості рівня успішності показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, недостатній моніторинговий супровід навчально-виховного процесу, від­сутня система роботи із уч­нями, які погано навчаються й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв'язок учителів із бать­ками, несвоєчасне повідомлення батьків про рі­вень успішності дітей через щоденники.

Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей, як комунікативна компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.

З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки початкового рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями-предметниками додаткові заняття з предметів, дані індивідуальні завдання.

Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на нараді при директорові й на засіданнях предметно-методичних кафедр, з’ясовувалися причини слабкої ус­пішності учнів.

У 2020/2021 навчальному році 1 випускниця НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. №1-гімназія” м. Хоростків Підгородецька Христина отримали свідоцтво з відзнакою про повну загальну середню освіту, 13 учнів отримали свідоцтво з про повну загальну середню освіту загального зразка. (9/64%) нагороджені Похвальною грамотою «За особливі успіхи у вивченні окремих предметів». Найвищий середній бал свідоцтва про повну загальну середню освіту – 11,5, а найнижчий – 7,7

Усі випускники були звільнені від ДПА у формі ЗНО, та не виявили бажання вносити оцінки у додаток до свідоцтва. ЗНО складали з української мови та літератури, математики(профільний рівень), історії України, англійської мови, фізики та географії. Аналізуючи результати ЗНО, можна стверджувати, що учителі, які викладали у 11 класі вищеперераховані предмети в більшості випадків об’єктивно оцінили учнів.

Порівняльна діаграма результатів ЗНО 2021 року та річних оцінок

Кiлькiсть переглядiв: 579

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.