НАКАЗ №82-ол від 30.08.2022 "Про створення комісії та затвердження плану заходів на запобігання та протидію булінгу(цькуванню) в закладі освіти

План заходів щодо запобігання, профілактики та протидії булінгу у ліцеї №2 м.Хоростків



№ п/пНазва заходуЦільова аудиторіяТермін виконанняВідповідальний

Діагностичний етап
1.Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах
Усі категоріїучасниківосвітньогопроцесу
вересеньПсихологГлуха Л.Б.
2.Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;– визначення рівня тривоги та депресії учнів.Упродовж рокуКласні керівнивки, Практичнийпсихолог,Глуха Л.Б.

Інформаційно - профілактичні заходи
1.Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференціїБатьки здобува-чів освітижовтеньДиректор Крицька Л.З.
2.Загальношкільні батьківські збори за участі представників поліції на тему «Поговоримо про булінг».Батьки здобува-чів освітивересеньЗаступник директора з ВР Ольховецька М.С.
3.Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу.1-11 класивересеньЗаступник директора з ВР Ольховецька М.С.
4.Засідання МО класних керівників на тему: «Цькування у школі. Як лікувати клас від булінгу?».МО класнихкерівниківжовтеньЗаступник директора з ВР Ольховецька М.С.
5.Круглий стіл з педагогічним колективом «Безпечне освітнє середовище».ПедагогічнийколективЖовтеньПсихолог школи, Глуха Л.Б.
6.Анкетування учнів школи «Насильство та його прояви в учнівському середовищі».5-11 класивересеньПсихолог, Глуха Л.Б., клас. керівники
7.Розробка пам`ятки « І знову про булінг»ПедагогічнийколективЖовтеньПсихолог школи, Глуха Л.Б.
8.Контроль стану попередження випадків булінгуНарада придиректоруберезеньДиректор Крицька Л.З.
9.Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуваннюПедагогічнийколективУпродовж рокуЗаступник директора з ВР Ольховецька М.С.
10.Консультативний пункт «Скринька довіри».Усі категоріїУчасників освіт-нього процесупостійноПсихолог, Глуха Л.Б.

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1.Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків1-4 класиУпродовж рокуКласні керівники
2.Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як не втрати себе в умовах воєнного стану»9-11 класисіченьПедагог-організ., Мадай С.Є.
3.Години спілкування за участю представників поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»5-11 класилютийПедагог-організ., Мадай С.Є., класні керівники
4.Засідання шкільної ради старшокласників на тему «Не допускай насилля над ближнім»9-11 класилистопадПедагог-організ., Мадай С.Є.
5.Флешмоб «Антибулінгова руханка»5-11 класижовтеньПедагог-організ., Мадай С.Є., класні керівники
6.Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи та реальність»1-11 класиУпродовж рокубіблліотекар
7.Конкурс- виставка плакатів «Шкільному булінгу скажемо – ні» «Stop Bulling”.5-11 класилистопадПедагог-організ., Мадай С.Є., класні керівники
8.Заняття з елементами тренінгу: «Взаєморозуміння – гарантія твоєї безпеки», «Вчимося довіряти один одному та не проявляти агресію».6-10 класиУпродовж рокуПсихолог, Глуха Л.Б.
9.Уроки відвертого спілкування: «Як будувати стосунки з однолітками?», «Як адаптуватися до нових умов, надзвичайної ситуації?», «Насильство. Як його уникнути.», «Конфлікт і взаємодія»
1-4 класи1-7 класи8-9 класи10-11 класи
листопадПсихолог Глуха Л.Б.
10.Виховні години «Віртуальний терор і кібербулінг. Як не піддатися пропоганді».5-11 класигруденьКласні керівники
11.Кінолекторії: перегляд мультфільму «Міст», мудрі казки «Не треба ображати друзів», соціальний ролик «Булінг», соціальна реклама «Стоп насильству», відеоролик «Цінуй своє життя – воно прекрасне».1-11 класиУпродовж рокуКласні керівники
12.Перегляд відеопрезентації «Шкільний булінг».5-11 класигруденьКласні керівники
13.Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в мережі Інтернет»2-4 класисіченьПсихологГлуха Л.Б.
14.Конкурс есе на тему «Як не піддатися стресу в сьогоднішніх реаліях життя».5-11 класилистопадВчителі українсь. мови
15.Майстер – клас «Павутинка дружби».1-4 класиУпродовж рокуПедагог-організ., Мадай С.Є.
16.Учнівська конференція «Думки молоді на тему «Як не піддатися агресії».5-11 класиквітеньПедагог-організ., Мадай С.Є.
17.Поради дітям «Алгоритм дій у разі виявлення проявів булінгу (протиправних дій).1-11 класиУпродовж рокуПсихологГлуха Л.Б.

Психологічний супровід
1.Діагностика стану психологічного клімату класу. Соціометрія1-9 класиУпродовж рокуПсихолог, Глуха Л.Б.
2.Спостереження під час навчального процесу, в позаурочний час1-11 класиУпродовж рокуПсихолог, Глуха Л.Б.
3.Консультаційна робота з учасникам освітнього процесу1-11 класиУпродовж рокуПсихолог, Глуха Л.Б.
4.Профілактично-просвітницька, корекційно- розвивальна робота з учасниками освітнього процесу1-11 класиУпродовж рокуПсихолог, Глуха Л.Б.

Робота з батьками
1.Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини в умовах війни.Батьки здобува-чів освітиУпродовж рокуПсихолог, Глуха Л.Б.
2.Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»Батьки здобува-чів освітиУпродовж рокуКласні керівники
3.Тренінгове заняття: «Попередження насильства, жорстокості в сім’ї або дитинство починається з любові».Батьки здобува-чів освіти (за запитом)Січень-лютийПсихолог, Глуха Л.Б.
4.Круглий стіл для батьків «Школа, батьки, діти – як сформувати взаємини?»Батьки здобува-чів освітиквітеньПсихолог, Глуха Л.Б.
Кiлькiсть переглядiв: 300

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.