НАКАЗ №82-ол від 30.08.2022 "Про створення комісії та затвердження плану заходів на запобігання та протидію булінгу(цькуванню) в закладі освіти
План заходів щодо запобігання, профілактики та протидії булінгу у ліцеї №2 м.Хоростків
№ п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний | |
Діагностичний етап | |||||
1. | Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах | Усі категоріїучасниківосвітньогопроцесу | вересень | ПсихологГлуха Л.Б. | |
2. | Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:– спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;– опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;– психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;– соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;– визначення рівня тривоги та депресії учнів. | Упродовж року | Класні керівнивки, Практичнийпсихолог,Глуха Л.Б. | ||
Інформаційно - профілактичні заходи | |||||
1. | Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції | Батьки здобува-чів освіти | жовтень | Директор Крицька Л.З. | |
2. | Загальношкільні батьківські збори за участі представників поліції на тему «Поговоримо про булінг». | Батьки здобува-чів освіти | вересень | Заступник директора з ВР Ольховецька М.С. | |
3. | Тиждень протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу. | 1-11 класи | вересень | Заступник директора з ВР Ольховецька М.С. | |
4. | Засідання МО класних керівників на тему: «Цькування у школі. Як лікувати клас від булінгу?». | МО класнихкерівників | жовтень | Заступник директора з ВР Ольховецька М.С. | |
5. | Круглий стіл з педагогічним колективом «Безпечне освітнє середовище». | Педагогічнийколектив | Жовтень | Психолог школи, Глуха Л.Б. | |
6. | Анкетування учнів школи «Насильство та його прояви в учнівському середовищі». | 5-11 класи | вересень | Психолог, Глуха Л.Б., клас. керівники | |
7. | Розробка пам`ятки « І знову про булінг» | Педагогічнийколектив | Жовтень | Психолог школи, Глуха Л.Б. | |
8. | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада придиректору | березень | Директор Крицька Л.З. | |
9. | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічнийколектив | Упродовж року | Заступник директора з ВР Ольховецька М.С. | |
10. | Консультативний пункт «Скринька довіри». | Усі категоріїУчасників освіт-нього процесу | постійно | Психолог, Глуха Л.Б. | |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | |||||
1. | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | 1-4 класи | Упродовж року | Класні керівники | |
2. | Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як не втрати себе в умовах воєнного стану» | 9-11 класи | січень | Педагог-організ., Мадай С.Є. | |
3. | Години спілкування за участю представників поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» | 5-11 класи | лютий | Педагог-організ., Мадай С.Є., класні керівники | |
4. | Засідання шкільної ради старшокласників на тему «Не допускай насилля над ближнім» | 9-11 класи | листопад | Педагог-організ., Мадай С.Є. | |
5. | Флешмоб «Антибулінгова руханка» | 5-11 класи | жовтень | Педагог-організ., Мадай С.Є., класні керівники | |
6. | Інформаційна виставка у бібліотеці «Булінг. Міфи та реальність» | 1-11 класи | Упродовж року | біблліотекар | |
7. | Конкурс- виставка плакатів «Шкільному булінгу скажемо – ні» «Stop Bulling”. | 5-11 класи | листопад | Педагог-організ., Мадай С.Є., класні керівники | |
8. | Заняття з елементами тренінгу: «Взаєморозуміння – гарантія твоєї безпеки», «Вчимося довіряти один одному та не проявляти агресію». | 6-10 класи | Упродовж року | Психолог, Глуха Л.Б. | |
9. | Уроки відвертого спілкування: «Як будувати стосунки з однолітками?», «Як адаптуватися до нових умов, надзвичайної ситуації?», «Насильство. Як його уникнути.», «Конфлікт і взаємодія» | 1-4 класи1-7 класи8-9 класи10-11 класи | листопад | Психолог Глуха Л.Б. | |
10. | Виховні години «Віртуальний терор і кібербулінг. Як не піддатися пропоганді». | 5-11 класи | грудень | Класні керівники | |
11. | Кінолекторії: перегляд мультфільму «Міст», мудрі казки «Не треба ображати друзів», соціальний ролик «Булінг», соціальна реклама «Стоп насильству», відеоролик «Цінуй своє життя – воно прекрасне». | 1-11 класи | Упродовж року | Класні керівники | |
12. | Перегляд відеопрезентації «Шкільний булінг». | 5-11 класи | грудень | Класні керівники | |
13. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в мережі Інтернет» | 2-4 класи | січень | ПсихологГлуха Л.Б. | |
14. | Конкурс есе на тему «Як не піддатися стресу в сьогоднішніх реаліях життя». | 5-11 класи | листопад | Вчителі українсь. мови | |
15. | Майстер – клас «Павутинка дружби». | 1-4 класи | Упродовж року | Педагог-організ., Мадай С.Є. | |
16. | Учнівська конференція «Думки молоді на тему «Як не піддатися агресії». | 5-11 класи | квітень | Педагог-організ., Мадай С.Є. | |
17. | Поради дітям «Алгоритм дій у разі виявлення проявів булінгу (протиправних дій). | 1-11 класи | Упродовж року | ПсихологГлуха Л.Б. | |
Психологічний супровід | |||||
1. | Діагностика стану психологічного клімату класу. Соціометрія | 1-9 класи | Упродовж року | Психолог, Глуха Л.Б. | |
2. | Спостереження під час навчального процесу, в позаурочний час | 1-11 класи | Упродовж року | Психолог, Глуха Л.Б. | |
3. | Консультаційна робота з учасникам освітнього процесу | 1-11 класи | Упродовж року | Психолог, Глуха Л.Б. | |
4. | Профілактично-просвітницька, корекційно- розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | 1-11 класи | Упродовж року | Психолог, Глуха Л.Б. | |
Робота з батьками | |||||
1. | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини в умовах війни. | Батьки здобува-чів освіти | Упродовж року | Психолог, Глуха Л.Б. | |
2. | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» | Батьки здобува-чів освіти | Упродовж року | Класні керівники | |
3. | Тренінгове заняття: «Попередження насильства, жорстокості в сім’ї або дитинство починається з любові». | Батьки здобува-чів освіти (за запитом) | Січень-лютий | Психолог, Глуха Л.Б. | |
4. | Круглий стіл для батьків «Школа, батьки, діти – як сформувати взаємини?» | Батьки здобува-чів освіти | квітень | Психолог, Глуха Л.Б. |
Коментарi